Powered by Smartsupp

Často kladené otázky - pacienti

Môj Profil

Ako si môžem vytvoriť profil?
Accordion icon

Profil sa vám vytvorí automaticky pri vytváraní prvej požiadavky. E-mail, ktorý použijete na vytvorenie požiadavky na termín, bude požadovaný na prihlásenie sa do vášho profilu. Telefónne číslo, ktoré zadáte pri vytváraní prvej požiadavky na konkrétny e-mail, sa nastaví ako profilové telefónne číslo.

Toto profilové telefónne číslo, nemôže byť použité s iným e-mailom pri vytváraní požiadavky, ako tým ku ktorému je viazané v profile.

Čo je to profilové telefónne číslo a môžem si ho zmeniť?
Accordion icon

Profilové číslo, ako aj email si môžete zmeniť vo svojom profile.

POZOR: Jedno telefónne číslo môže byť hlavné profilové číslo iba pri jednom účte. V prípade, že by ste sa pokúsili vytvoriť požiadavku pod iným emailom a telefónnym číslom, ktoré je už priradené ako profilové, požiadavka sa vám nevytvorí.

Čo v prípade že som v starom systéme mal pod jedným emailom zložených viacero profilov s rozdielnými telefónnymi číslami?
Accordion icon

Vaše staré požiadavky z iných čísiel sme spojili do jedného mailu. Všetky vaše požiadavky, ktoré ste si predtým vedeli pozrieť pod kombináciou telefónneho čísla a emailu, sme vám dali pod jeden email, aby sme vám uľahčili prehľad nad vašimi termínmi.

Viem si v mojom profile pozrieť aj termíny od iných lekárov ktorý používajú vcakarni.sk?
Accordion icon

Áno vo svojom profile si viete pozrieť aj termíny od iných lekárov ktorý používajú náš rezervačný systém. Stačí sa prihlásiť do Vášho profilu od ktoréhokoľvek lekára alebo priamo na stránke vcakarni.sk.

Pokiaľ máte vytvorené rezervácie u daných lekárov zobrazia sa Vám v poli pre výber lekára. Po zvolení lekára sa Vám načítajú vaše požiadavky a termíny.

Požiadavky

Aký je rozdiel medzi požiadavkou na orientačný čas a presný čas?
Accordion icon

Požiadavka na orientačný čas vám umožní si vybrať deň, kedy by ste chceli absolvovať návštevu lekára. Systém vám následne prideli orientačný čas, v ktorom by sa mal váš termín konať.

Požiadavka na presný čas vám umožní vybrať si deň a aj presný čas, kedy by ste chceli absolvovať návštevu lekára. Po vytvorení požiadavky budete mať k dispozícii 15 minút na uhradenie platby za požiadavku, počas ktorých je váš termín vyhradený pre vás.

Ako si môžem vytvoriť požiadavku na termín?
Accordion icon

Požiadavku na termín si môžete vytvoriť aj telefonicky priamo u sestričky alebo na ambulancii lekára.

Alebo požiadavku na termín si môžete vytvoriť priamo na stránke online na domovskej stránke. Prejdite dole na sekciu "Vytvoriť Požiadavku" a nasledujte kroky. Systém vás bude následne navigovať.

Prečo mi nešlo vytvoriť požiadavku na termín?
Accordion icon

1. Dovršili ste limit požiadaviek na termín na daný typ služby za obdobie. Niektoré služby majú limit na to, koľkokrát za určité obdobie si môžete vytvoriť požiadavku na termín.

2. Váš účet bol zablokovaný. V prípade, že bol váš účet zablokovaný, kontaktujte ordináciu pre bližšie informácie.

3. Zadali ste nesprávne telefónne číslo. Je možné, že telefónne číslo, ktoré ste zadali pri vytváraní požiadavky na termín, je používané ako profilové číslo pod iným emailom..

Kde nájdem informácie o mojich termínoch?
Accordion icon

Informácie o vašich termínoch nájdete v sekcii "Moje Termíny," ktorá sa nachádza v hornom pravom rohu stránky.

Je potrebné sa prihlásiť pomocou e-mailu, ktoré ste zadali pri vytváraní danej požiadavky.

Verifikačný kód vám bude obratom zaslaný na e-mail, pomocou ktorého sa dostanete k vašim termínom.

Ako si môžem zrušiť požiadavku na termín?
Accordion icon

Požiadavku na termín si môžete zrušiť v sekcii "Moje Termíny." V tabuľke pod názvom "Prehľad Nadchádzajúcich Požiadaviek" si môžete zrušiť vašu požiadavku na termín.

Ako si môžem presunúť požiadavku na termín?
Accordion icon

Požiadavku na termín je možné si presunúť dvoma spôsobmi.

Buď v sekcii "Moje Termíny" si zrušíte aktuálny termín a následne si vytvoríte nový na rovnakú službu v nový termín, ktorý vám vyhovuje. V prípade ak si zrušíte požiadavku na presný čas, tak sa vám vrátia kredity, ktoré následne môžete použiť pri ďaľšej požiadavke na presný čas.

Telefonicky priamo u sestričky, ktorá vám poskytne návrh na nový dostupný termín.

Platby

Akou formou platby môžem uhradiť požiadavku na termín s presným časom?
Accordion icon

Platba za požiadavku na termín je možná prostredníctvom bezpečnej platobnej brány Stripe, v ktorej máte možnosť uhradenia platby priamo platobnou kartou. Alebo prostredníctvom služieb Google Pay, Apple Pay alebo link.

Platba za požiadavku na termín nie je možná priamo v ambulancii!

Nepodarilo sa uskutočniť platbu za požiadavku na termín.
Accordion icon

1. Skontrolujte si zostatok na účte.

2. Skontrolujte, či ste zadali správne číslo karty.

3. Uistite sa, že vaša karta nie je expirovaná.

4. Skúste použiť inú kartu. Mohlo sa stať, že systém vyhodnotil vašu kartu ako podozrivú a zamietol platbu prostredníctvom nej.

Stránka s platobnou branou sa mi zavrela.
Accordion icon

Vo vašej e-mailovej schránke ste obdržali e-mail o vytvorení objednávky.

Oznámenie o vytvorení objednávky obsahuje odkaz na platobnú branu a zároveň Vás informuje, že Váš termín bol zarezervovaný na 15 minút. Po obdržaní e-mailu máte 15 minút na úhradu platby za Vašu požiadavku. Po uplynutí tohto časového limitu a neúspešnej platbe sa termín uvoľní a ďalšia platba nebude možná.

Nestihol/Nestihla som uhradiť platbu do 15 minút.
Accordion icon

V prípade, že ste nestihli uhradiť platbu do 15 minút od vytvorenia požiadavky na rezerváciu, sa daný termín uvoľnil a je znovu dostupný pri vytváraní požiadavky.

Zrušenie požiadavky na presný čas?
Accordion icon

V prípade, že sa rozhodnete zrušiť požiadavku na presný čas v dobe viac než 72 hodín pred termínom konania služby, sa vám na váš účet pod emailom a telefónnym číslom, ktoré ste zadali pri vytváraní požiadavky na rezerváciu, nahrajú kredity, ktoré sa uplatnia pri vytváraní nasledujúcich požiadaviek. 1 kredit sa rovná 1 euro.

V prípade zrušenia rezervácie v dobe menej než 72 hodín pred termínom rezervácie už nemáte nárok na vrátenie kreditov.

Vrátenie peňazí nie je možné.

Ako funguje platba pomocou kreditov?
Accordion icon

Kredity sa uplatnia ako zľavové poukážky v pomere 1 kredit = 1 euro. Pri vytváraní požiadavky na presný čas pod e-mailom a telefónnym číslom, pri ktorom ste v minulosti vytvárali požiadavky a vrátili sa vám kredity, sa automaticky uplatnia. V prípade, že kredity pokryjú celú sumu za požiadavku, bude služba automaticky uhradená bez nutnosti platby.

Upozorňujeme, že je nutné, aby ste zadali rovnaký e-mail aj telefónne číslo, pod ktorým máte kredity uložené. V opačnom prípade sa kredity neuplatnia.

Kredity nie je možné prenášať medzi účtami. Sú viazané na konkrétny účet pod kombináciou konkrétneho e-mailu a telefónneho čísla.

Je platba pomocou platobnej brány bezpečná?
Accordion icon

Stripe je jedna z najpopulárnejších platobných brán a je známa vysokou mierou bezpečnosti.

Dodržiavanie štandardov PCI DSS: Stripe je certifikovaný ako poskytovateľ služieb úrovne 1 podľa noriem PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Toto je najvyššia úroveň bezpečnostného štandardu v priemysle platobných kariet.

Šifrovanie dát: Stripe šifruje citlivé údaje, ako sú čísla kreditných kariet, pomocou štandardov SSL a AES-256. Toto zabezpečuje, že všetky transakcie a údaje o platobných kartách sú chránené.

Bezpečné API: Stripe poskytuje bezpečné API, ktoré umožňuje integráciu platobných funkcií do webových a mobilných aplikácií bez toho, aby bolo potrebné ukladať citlivé údaje o platobných kartách na serveroch obchodníka.

Detekcia podvodu a prevencia: Stripe používa rozsiahle systémy na detekciu podvodu a analýzu rizík na identifikáciu a predchádzanie podozrivým alebo podvodným transakciám.

Transparentnosť a dodržiavanie predpisov: Stripe je transparentný voči svojim bezpečnostným postupom a dodržiava medzinárodné predpisy a zákony týkajúce sa ochrany dát a finančných transakcií.

Sledovanie a monitorovanie: Stripe neustále monitoruje svoje systémy na detekciu akýchkoľvek neobvyklých alebo podozrivých aktivít a rýchlo reaguje na akékoľvek bezpečnostné hrozby.

Ďaľšie informácie si môžete prečítať priamo na oficiálnych stránkach Stripe

Dáta o mne

Môžem požiadať o zmazanie mojich dát?
Accordion icon

Áno, vaše dáta môžeme vymazať z našej databázy. V sekcii "Moje Termíny" po prihlásení môžete nájsť tlačidlo na odoslanie požiadavky na zrušenie účtu. Po kliknutí na toto tlačidlo sa odosle e-mail našim technikom, ktorý váš účet a všetky s ním spoločné údaje odstráni z našej databázy, avšak až po tom, čo k profilu nebudú pripojené žiadne nadchádzajúce rezervácie.

Aké dáta o mne uchovávate?
Accordion icon

Aktuálne sa v našej databáze uchováva meno, priezvisko, email a telefónne číslo.

Na čo sa moje dáta používajú?
Accordion icon

K vašim dátam má prístup iba lekár v ordinácii. Tieto dáta im slúžia na vytváranie požiadaviek, prehľad pacientov a kontaktovanie pacientov v prípade potreby.

K vašim dátam nemá prístup nikto iný. Vaše dáta sa neposkytujú žiadnym tretím stranám.

Ktoré polia pri vytváraní požiadavky sú povinné a prečo?
Accordion icon

Povinné polia sú označené hviezdičkou. Tieto polia sú meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.

Meno, priezvisko a telefónne číslo sú pre nás dôležité, aby sme vedeli lekárovi poskytnúť informácie o koho sa jedná a aby vás vedel kontaktovať v prípade potreby.

Váš email potrebujeme na zasielanie informácií týkajúcich sa vašej požiadavky a tiež vás notifikovať v prípade akýchkoľvek zmien.